26 Mart 2010 Cuma

Kavala kurabiyesi
















Yine siteme bişeyler ekliyemiyorum,bu aralar gezmeyi biraz fazla abarttım galiba,evde olduğum günlerde nedense üşeniyorum galiba,neyse.Ben bu kurabiyeyi dışardan satın alıp yemiştim,tadını çok beğendim,internetten araştırdım ve http://lezzetmutfagi.blogcu.com/'da  buldum.Gerçekten hazır aldıklarım kadar çok güzel oldu.

Malzemeler:
  • 1 paket yumuşak margarin
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 çaybardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı iri badem kırıntısı
  • 1/2 paket kabartma tozu(ben 1 tane kullandım)
  • aldığı kadar un
  • üzeri için pudra şekeri
Hazırlanışı:
  • ilk olarak bademleri teflon tavada çıt çıt diye ses çıkasıya kadar kavuralım
  • margarin sıvıyağ ve pudraşekerini karıştıralım
  • diğer malzemeleride badem ile birlikte ilave edelim ve kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlayalım
  • ister bir bardak ile ,ister el ile şekil verelim ve tepsiye dizelim
  • 180 derecelik fırında üzeri kızarmadan pişirelim
  • fırını kapatıp kurabiyeler içini çeksin diye biraz fırında bekletelim
  • fırından çıkarıp üzerine pudra şekeri serpelim
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli