22 Ocak 2010 Cuma

Kuru biber kızartması

Bugün antalyada hava çok yağmurlu,en sevdiğim bir gün.Sıcacık kahvemi yudumluyorum,demeyim keyfime,allaha şükür çok huzurluyum.Dün eski komşularımla günüm vardı,gün bendeydi.Bende peynirli börek,saray sarma ve makarna salatası yapmıştım,herkes çok beğendi.Bir güzel afiyetle yendi hepsi.Resimler maalesef yok,çekmeye fırsatım olmadı.Ama bu hafta yine misafirlerim gelcek,çocuklar aynılarını yapmamı istiyor,ozaman çekerim inşallah resimlerini.Neyse,bende yine geçen gün yatığım kuru biberimi yazayım.Yazın salihliden gelen biberlerimi kurutmuştum,onları kaynar suda biraz haşladım,suyunu süzüp tavada sıvıyağında biraz kavurdum,üzerinede sarımsaklı yoğurt ile servis yaptım.

Afiyet olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli