9 Aralık 2009 Çarşamba

Canneloni










Canneloni bir çeşit makarna.Resimdeki gibi boru şeklinde oluyor.Ben bunu ilk olarak yıllar önce almanyada okulda yemek dersinde yapmıştım.Öğretmenimin verdiği tarif hala duruyor,defterimede geçirmedim,o kağıtta yazılı duruyor.Şimdi ise eşime ve çocuklarıma yaptığım zaman çok beğenerek yiyorlar.İnternetten bakayım dedim blogculardan yapan varmı diye,değişik iç harçlı olarak var ve beşamel soslu yapıyorlar.Benim tarifim kremalı,denemenizi tavsiye ederim.
Malzemeler:

2 kaşık sıvıyağ

1 kuru soğan

1 diş sarımsak

1 paket canneloni

200 g kıyma

2 -3 rendelenmiş domates

kekik

tuz

1 yumurta

1 kutu krema

200 g kaşar rendesi

Hazırlanışı:

Yemeklik doğranmış soğan ve sarımsağı sıvıyağda kavuralım

kıymayı ilave edelim,kavuralım

domatesleride ilave edelim,suyunu çekince

baharatları atalım

biraz ılıtalım

cannelonileri dolma doldulur gibi dolduralım ve yağlanmış bir borcama dizelim

yumurta ve kremayı bir kabın içinde karıştıralım ve cannelonilerin üzerine dökelim

kaşar peynirinide üzerine serpiştirelim

180-200 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirelim

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli