13 Aralık 2009 Pazar

Havuçlu tavuk çorbası















Malzemeler:
1 tavuk budu veya göğüs

2 havuç

sıvıyağ

1 çaybardağı yoğurt

3 yemek kaşığı un

1/2 demet dereotu,tuz

Hazırlanışı:
tavuğu haşlayalım

havucu rendeleyelim

sıvıyağda kavuralım

üzerine tavuksuyunu dökelim ve havuçlar yumuşayana kadar pişirelim

tavuğu didikleyip ilave edelim

yoğurt ve unu bir kabın içinde biraz su ile çırpalım

kaynayan çorbadan bir iki kepçe bu karışıma ilave edip karıştıralım,ılıklaşsın

kaynayan tencereye dökelim,karıştırarak kaynatalım

tuz ve kıyılmış dereotu ilave edip servise hazırdır

Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Canım merhabalar, bu sıralar pek nete giremedim bende ama sayfan çok hoş olmuş iç açıcı, güzel. Gadgetlerde blog listem diye bir eklenti var eklemek istersen o da hoş bence, fikrimi sormuşsun canım, estafg..bende oldukca yeniyim zaten :) ama takıldığın birşey olursa tabiki sorabilirsin eğer biliyorsam mutlaka paylaşırım.öpüyorum Allah' a emanet ol(not.yorum denetlemeyi kaldırırsan çok sevinicem ama :))

    YanıtlaSil
  2. Gülay hamın merhaba..
    Ziyaretinize çok memnun oldum...Her zaman beklerim...Ben Antalya merkezdenim..Biraz sayfanızda gezdim sizde aslen Antalya'lımı Salihli'limisin..Görüşelim,paylaşalım her zaman..
    Eşimi az evvel uçağa bindirdim geldim Antalya'ya uçuyor..Kayınvalideyle kendi babamları görecek..Okul olunca gelemedim ben eşim izinde beş gün kalıp dönecek..
    Tarhanaya gelince eşim asker olunca bizlerde çok gezdik Maraş'ta kaldık iki sene..İyi bilirim bu tarhanayı..Kızım küçükken kıtır kıtır yerdi kurusunu..Şu kokusunu sevemedim bir türlü...Afiyetler şekerler olsun diyorum...Görüşmek üzere sevgiler..
    ********
    Not:)Maraş tarhanasına yazdığım yorum hata verince gönderemedim kopya aldım burdan gönderiyorum...Çorba enfes bol limon sıkar afiyetle yerdim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli