11 Aralık 2009 Cuma

İkramlar






Yoğurtlu patates'i bu kez yuvarlamak yerine borcama yaydım.
İşte menüm: Açma

yoğurtlu patates

özen yengenin tatlısı


Özen yengenin tatlısının adını ben böyle yazmışım, tarifi bana o vermişti,öylede kaldı.Özen yenge eşimin dayısının eşi,çok sevdiğim melek gibi bir insan(onu burdan öpüyorum).Canan'da sitesine özen tatlısı diye yazmış.
Malzemeler:

1 paket Eti burçak bisküvi

1 l süt

2 türk kahve fincanı un

1/2 paket margarin

2 türk kahve fincanı şeker

1 damla sakız veya 1 vanilya

1 paket Dr. Oetker çikolata sos

Hazırlanışı:

İlk olarak çikolata sosunu üzerinde yazıldığı gibi hazırlayalım

piştikten sonra arada bir karıştırarak soğutalım

burçak bisküviyi uygun bir borcama dizelim

bir tencerede margarini eritelim

unu ilave edelim ve kokusu çıkıncaya kadar kavuralım

sütü,şekeri ve sakız veya vanilyayı ilave edelim

koyulaşıncaya kadar karıştırarak pişirelim

bisküvilerin üzerine dökelim ve üzerini düzeltelim

üzerine soğumuş çikolata sosunu dökelim

tatlı soğuduktan sonra servise hazırdır

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli